TVshows

Ezen a blogon olvasgathatsz a TV műsorokról, illetve adókról, melyekhez hozzáfűzöm saját véleményem!

ABC Fordító Iroda

 

TV műsor

TV újság

Szavazás

Hány éves vagy?
0-9
10-14
15-19
20-24
25-29
30-34
35-40
40-

Szavazás állása
Melyik TV csatornát nézed többet?
MTV
TV2
RTL klub
Viasat 3
Ugyan olyan sokat nézem őket
Egyiket sem szoktam nézni

Szavazás állása

Menü

2008.11.08. 19:52 Ventoos

XXL

Gondolom mindenki emlékszik a TV2 nemrég leadott műsorára: XXL. Ez a Gálvölgyi showval és a Kész átveréssel egyidőben van. Ha érdekel a bejegyzés katt a Tovább-ra!

 

Leadták az első adást,amire úgy készültek, és utána máris szünetel. Többre számított a TV2. A kíváncsiságom miatt én is néztem az első adást, de nem nagyon tetszett. Ki is kapcsoltam az első reklámnál. Állítólag az embereknek sem tetszett az XXL név. Viszont az tetszett benne, hogy bennevolt Kovács Áron, de nem nagy szereppel. Mivel nem nagyon néztem nem tudok sokat írni.

U.I.: Feltettem a saját Top 5 listáimat, küldjetek bátran ti is!

Szólj hozzá!

Címkék: tv2 xxl


A bejegyzés trackback címe:

https://tvshows.blog.hu/api/trackback/id/tr67757645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása