TVshows

Ezen a blogon olvasgathatsz a TV műsorokról, illetve adókról, melyekhez hozzáfűzöm saját véleményem!

ABC Fordító Iroda

 

TV műsor

TV újság

Szavazás

Hány éves vagy?
0-9
10-14
15-19
20-24
25-29
30-34
35-40
40-

Szavazás állása
Melyik TV csatornát nézed többet?
MTV
TV2
RTL klub
Viasat 3
Ugyan olyan sokat nézem őket
Egyiket sem szoktam nézni

Szavazás állása

Menü

2008.11.10. 15:39 Ventoos

Külföldi sorozatok

Van minden féle, most az RTL-eseket és a TV2-ősöket foglyuk szemügyre venni. Ha érdekel->Tovább!!!

 

A TV2 (külföldi)sorozatai:

  • -Dr. House
  • -Szellemekkel suttogó
  • -Zorro
  • -Született feleségek
  • -Csillagkapu
  • -Eureka
  • -Holló - út a mennyországba
  • -Vak igazság
  • -Hegylakó
  • -Charlie – Majom a családban
  • -Bűbájos boszorkák
  • -A cukorbáró
  • -Mentőhelikopter
  • -Drága testek
  • -Walker, a texasi kopó
  • -Joey
  • -Psych – Dilis detektívek
  • -Smallville
  • -Célkeresztben
  • -NCIS
  • -Gyilkos számok
  • -Különleges ügyosztály
    21 db

Az RTL (külföldi)sorozatai:

  • -A fejvadász
  • -Vészhelyzet
  • -A Grace klinika
  • -Egy rém rendes család
  • -Az egység
  • -Figyelők
  • -CSI
  • -Boszorkák
  • -Alias
  • -Miért ne Emily?
  • -A hálózat csapdájában
  • -Robin hood
  • -Eltűntnek nyilvánítva
  • -Tuti gimi
  • -A dadus
  • -Dirty dancing
  • -Majomszeretet
  • -Tiszta Hawaii
  • -Lost - eltűntek
  • -Cobra 11

      20 db

Elárulom, lebuktam! Most döbbentem rá, hogy mennyi sorozatot nem ismerek! Nagyon sokat sikerült gyűjtenem! De most beszélek is róluk, illetve pontozom őket. Amelyikről semmit se tudnék mondni, mert nem nézem, azt ki se teszem, bocsi!

    TV2 (külföldi)sorozatai:

  • -Dr. House: én nagyon szeretem, jól van megcsinálva az egész sorozat, teljesen élethű, jók a színészek. Egyszóval szeretem. 8/10
  • -Szellemekkel suttogó: ez a sorozat nemrég indult újra, csak ismétlések vannak, amiket már láttam. De anno nagyon szerettem, és most is nézném, ha lennének új részek! 7/10
  • -Született feleségek: jó sorozat, bár nem annyira nézem. Ezt is inkább régen néztem. Nincs vele sok bajom, jók a színészek, jól van kivitelezve. 7/10
  • -Mentőhelikopter: tetszik, de a bajom az vele, hogy teljesen hasonlít a Medicopter 117-re(csak a helikopter "S A R"-abb). Ez a sorozat annyira nem jött be nekem, de szakértői szemmel jó. 7/10
  • -Walker, a texasi kopó: elég érdekes személyiség a főszereplő: egy serif akinek nincs fegyvere sem, hanem csak a két kezét/két lábát használja. Elég valószínűtlennek tartom ezt, ugyanis a fegyveres bűnözök simán szétlőhetnék. A verekedős filmeket/sorozatokat amúgy sem nagyon szeretem. 6/10
  • -NCIS: láthattátok a Top5-ben, hogy ez a kedvenc sorozatom (azon belűl McGee). Sok különleges küldetésük van, amelyben elkövettek egy gyilkosságot, és általában valami előtt meg kell állítani a gyilkost. Bírom a nyomozókat, nagyon jól játszák őket a színészek! 9/10
  • -Gyilkos számok: nem annyira értem hogy tudnak rájönni csupán matematikából a gyilkosra, helyszínre stb. Annak a matekzseni nyomozónak van igazából csak dolga, a többiek csak védik őt. Szerintem nem valószínű, ezért nem is nagyon néztem(nem mintha a szellemekkel suttogó valóságos lenne, mert azt néztem). 7/10

    RTL (külföldi)sorozatai:

  • -Egy rém rendes család: nem egy mai sorozat, de elmegy. Én sokkal jobban szeretem az Egy rém rendes család Budapesten-t. Vannak benne jó poénok, és azért jól van kivitelezve a sorozat. 7/10
  • -CSI: régebben néztem, már nem annyira. Ez jól van kivitelezve, de amiatt nem szeretem, hogy a felét meg se értem, mert össze vissza magyaráznak. De jól meg van csinálva, jók a színészek, és a több különböző helyszínelő csoport (New York-i, Las Vegas-i stb.). 8/10
  • -Lost - eltűntek: Eleinte jónak tűnt a sorozat, de amikor bejött a képbe az, hogy számoktól vagy miktől zuhantak le, és hogy a lakatlan szigeten van egy föld alatti lakás, akkor már tényleg hülyének néztem a forgatókönyv íróját! A színészek jól játszottak, jól meg voltak csinálva, de ez szerintem sokat rontott rajta! 7/10
  • -Cobra 11: szeretem ezt a sorozatot, jók a rendőrök, és (általában) valóságos dolgok vannak benne. Az az érdekes benne, hogy nincs olyan rész amelyikben nem törni össze legalább egy autó. Egyszóban szerintem ez jó sorozat! 8/10

Na, látszik hogy inkább TV2-t nézek, de azért RTL-ről is tudtam írni valamit.

1 komment

Címkék: külföldi tv2 rtl műsorok


A bejegyzés trackback címe:

https://tvshows.blog.hu/api/trackback/id/tr35761642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SUB_ZERO 2009.05.26. 17:43:22

"TV2-ősöket foglyuk szemügyre venni"...ly...jézusom
süti beállítások módosítása