TVshows

Ezen a blogon olvasgathatsz a TV műsorokról, illetve adókról, melyekhez hozzáfűzöm saját véleményem!

ABC Fordító Iroda

 

TV műsor

TV újság

Szavazás

Hány éves vagy?
0-9
10-14
15-19
20-24
25-29
30-34
35-40
40-

Szavazás állása
Melyik TV csatornát nézed többet?
MTV
TV2
RTL klub
Viasat 3
Ugyan olyan sokat nézem őket
Egyiket sem szoktam nézni

Szavazás állása

Menü

2008.11.14. 16:00 Ventoos

Celeb vagyok, Ments ki innen!

Véget ért az RTL, Celeb vagyok, ments ki innen! műsorának második szériája is. Míg az elsőt Falusi Mariann nyerte meg, addig a második sorozatban Keleti Andrea lett a dzsungel királynője. Remélem tudjátok: Tovább!

Én nem nagyon követtem nyomon a műsort, a TV2-ős nekem sokkal jobban tetszik. De gyűjtöttem kis információt a játék végeredményéről: a legtöbben Keleti Andreára gondoltak, de Rippel Feri, Szőke András és Delhusa Gjon is kapott szavazatot a celebektől. A nézők szavazatai alapján a harmadik helyezett Rippel Feri lett, a második Szőke András, és a második Celeb vagyok, ments ki innen! nyertese: Keleti Andrea. Az utolsó éjszaka a táborban maradt három celeb elbúcsúzott a dzsungeltől. Szőke András annyira meghatódott, hogy a kamerák előtt elsírta magát. Kijelentette: a dzsungel álmodni és mesélni tanította őt. Keleti Andrea élvezte az argentínai kalandot, de már szívesen hazaments családjához. A nézőknem egy időre el kell búcsuznia a műsorról, de lehet, hogy jövőre folytatódik.

Forrás: Story Online

Szólj hozzá!

Címkék: celeb rtl vagyok ki innen ments


A bejegyzés trackback címe:

https://tvshows.blog.hu/api/trackback/id/tr54769007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása