TVshows

Ezen a blogon olvasgathatsz a TV műsorokról, illetve adókról, melyekhez hozzáfűzöm saját véleményem!

ABC Fordító Iroda

 

TV műsor

TV újság

Szavazás

Hány éves vagy?
0-9
10-14
15-19
20-24
25-29
30-34
35-40
40-

Szavazás állása
Melyik TV csatornát nézed többet?
MTV
TV2
RTL klub
Viasat 3
Ugyan olyan sokat nézem őket
Egyiket sem szoktam nézni

Szavazás állása

Menü

2008.11.20. 18:03 Ventoos

Széf

Vége lett a Celeb vagyok, ments ki innen!-nek, de újrakezdődött a széf, aminek én örülök. A műsorvezető itt is Sebestyén Balázs.

Egyenlőre sztárokat láthatunk, ahogy párban versenyeznek. Amióta újrakezdték, még sajnos nem volt időm nézni, de ma megnézem! Én szerettem annak idelyén "ismeretlen" emberekkel, de biztos jó sztárokkal is. Az RTL Klubon láthatjuk 19:05-kor, minden hétköznap. Régebben a TV2-őn a Cápák nevű kvízműsor ment, azt is szerettem. Az kicsit más mint a Széf, de mind a kettő kvíz.

U.I.: Pécsi vagyok, és nagyon meglepő, hogy még régebben elgázolt egy ember(itt Pécsen) egy mamát és unokáját. Most pedig bedobtak egy gránátot egy roma család házába, a két szülő meghalt, a négy gyermekük árván maradt. Nyugodjanak békében!

Szólj hozzá!

Címkék: rtl kvíz széf


A bejegyzés trackback címe:

https://tvshows.blog.hu/api/trackback/id/tr11779878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása