TVshows

Ezen a blogon olvasgathatsz a TV műsorokról, illetve adókról, melyekhez hozzáfűzöm saját véleményem!

ABC Fordító Iroda

 

TV műsor

TV újság

Szavazás

Hány éves vagy?
0-9
10-14
15-19
20-24
25-29
30-34
35-40
40-

Szavazás állása
Melyik TV csatornát nézed többet?
MTV
TV2
RTL klub
Viasat 3
Ugyan olyan sokat nézem őket
Egyiket sem szoktam nézni

Szavazás állása

Menü

2008.11.24. 18:53 Ventoos

10!

Sztár nem marad szárazon! A 10 felirat a címében teljesen úgy néz ki, mint egy fordított a. A műsor szerintem kicsit unalmas, nem a legjobb.

A műsorvezető Szorcsik Viki, akinek nincs túl sok szövege, de ami van az pedig precízen megírt szöveg, melyet ő csak betanult. Magyar és külföldi sztárok egyaránt vannak, melyből toplistát állítanak. Ezekről más sztárok, hírességek mondják el véleményüket, pl Nacsa Olivér, Kovács Ádám vagy éppen Bódi Margó. Egy sztárra körülbelűl öt perc jut. Mivel csak a hírességek véleményét halljuk, és néha pár jellemzőt a kiválasztott celebről, nem túl élvezetes. Én nem is néztem a TV-ben, csak a TV2 oldalán néztem vissza, ha ti is kíváncsiak vagytok rá, ITT nézhetitek meg a 10! csatornát.

Szólj hozzá!

Címkék: tv2 10


A bejegyzés trackback címe:

https://tvshows.blog.hu/api/trackback/id/tr12786429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása