TVshows

Ezen a blogon olvasgathatsz a TV műsorokról, illetve adókról, melyekhez hozzáfűzöm saját véleményem!

ABC Fordító Iroda

 

TV műsor

TV újság

Szavazás

Hány éves vagy?
0-9
10-14
15-19
20-24
25-29
30-34
35-40
40-

Szavazás állása
Melyik TV csatornát nézed többet?
MTV
TV2
RTL klub
Viasat 3
Ugyan olyan sokat nézem őket
Egyiket sem szoktam nézni

Szavazás állása

Menü

2008.12.02. 16:42 Ventoos

Afrika hőse!

Vége lett a TV2 Celeb vagyok, ments ki innen!-jének, a nézők megszavazták a győztest: Kucsera Gábor!

Eddig tartott, egy hónapig. Szerintem nagyon gyorsan elment ez az idő! Nekem nagyon tetszett a műsor, jók voltak a műsorvezetők, csak a végére már kifutottam a világból amikor mutatták a nyereményeket... Hogy én kinek szurkoltam? Kozsónak, de így is jó. Azt nem szerettem volna, hogy Fekete László legyen Afrika hőse. Mindig mindenen hőbölög. A stúdiója a műsornak szép volt, jók voltak a zenészek. Bebe az együtesével... Kicsit hamis volt, és teljesen playback! A gitár nem volt bedugva! Semmi sem volt hangosítva, a trombitahang ment, a trombitás nem fújta... De 'Kucsi' a nyertes nyereménye: ő lett a Fair Trade magyarországi követe. Szegény hölgy nem tudta átadni...

U.I.: Kommentelni, kommentelni! És jöhetnek a Top5-ök is!

Szólj hozzá!

Címkék: tv2 a sztárok estek fejükre a sztárok a fejükre estek


A bejegyzés trackback címe:

https://tvshows.blog.hu/api/trackback/id/tr31799979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása