TVshows

Ezen a blogon olvasgathatsz a TV műsorokról, illetve adókról, melyekhez hozzáfűzöm saját véleményem!

ABC Fordító Iroda

 

TV műsor

TV újság

Szavazás

Hány éves vagy?
0-9
10-14
15-19
20-24
25-29
30-34
35-40
40-

Szavazás állása
Melyik TV csatornát nézed többet?
MTV
TV2
RTL klub
Viasat 3
Ugyan olyan sokat nézem őket
Egyiket sem szoktam nézni

Szavazás állása

Menü

2008.12.29. 00:11 Ventoos

Új műsoron gondolkodik Sebestyén Balázs

Már nyár óta folyamatosan látjuk este a TV képernyőjén. Természetesen nem az ő döntése alapján kerül a műsorokba, de új műsoron töri a fejét.

"Viccből elmentem a válogatásra egy szombat délután. Nem gondolkoztam rajta, hogy mi lesz, ha felvesznek. Egyáltalán nem gondoltam komolyan, hogy a médiában fogok dolgozni, mert persze akkor még azt sem tudtuk, milyen egy kereskedelmi televízió, csak a közszolgálati adókat ismertük" - mondta Sebestyén Balázs amikor felvették a Z+ csatornára 1997-ben. Hat évvel később az RTL klubon láthattuk, és ezt a váltást tudatos döntésnek nevezi, mert a Z+-on komolyabb produkciókban szeretett volna szerepelni. 2003 óta az RTL Klub számos műsorában megfordult, de nem érzi, hogy kihasználná vagy egyszerűen eldobható csereemberként kezelné a csatorna: "A híradósok sem égnek ki, pedig tíz éve minden nap ott vannak a képernyőn. Az elmúlt két évben tényleg sok műsorban részt vettem, de külön figyelek arra, hogy ne használódjak el, nem mesélek a bulvársajtónak a magánéletemről, nem teregetem ki magam. Kereskedelmi csatornánál dolgozom, tisztában vagyok vele, hogy teljes mértékben soha nem csinálhatom azt, amit szeretnék, nem itt fogom a saját nagy álmaimat megvalósítani. Tudom, hogy számomra hol a határ, nem vállalok el mindent, nem megyek el főzni vagy táncolni. Azzal sincs baj, ha valaki elmegy, de hozzám ez nem való, nem én vagyok." Ő az írásban találta meg azt a lehetőséget, hogy olyan dolgokkal foglalkozzon, amik mélyen érdeklik, idén jelent meg a Szigorúan bizalmas című könyve. Nem fél attól, hogy egyszer csak lekerül a képernyőről, hogy helyet adjon a következő ügyeletes sztárnak. Balázs kifejti, nincs mitől tartania, mert megdolgozott a sikerért: "Nem a semmiből kerültem ide, szépen lassan lépegettem idáig. A média világában, ha valakinek nincsenek meg az alapjai, könnyen eltűnik a süllyesztőben, de velem ez nem fordulhat elő."

A teljes cikket ITT tekinthetitek meg.

Forrás: [origo]tévé

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tvshows.blog.hu/api/trackback/id/tr25846198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása