TVshows

Ezen a blogon olvasgathatsz a TV műsorokról, illetve adókról, melyekhez hozzáfűzöm saját véleményem!

ABC Fordító Iroda

 

TV műsor

TV újság

Szavazás

Hány éves vagy?
0-9
10-14
15-19
20-24
25-29
30-34
35-40
40-

Szavazás állása
Melyik TV csatornát nézed többet?
MTV
TV2
RTL klub
Viasat 3
Ugyan olyan sokat nézem őket
Egyiket sem szoktam nézni

Szavazás állása

Menü

2009.02.07. 20:38 Ventoos

Régi téma

Még elég régen ment a TV2-őn A Kiválasztott című műsor. Gondoltam, visszanézem. Teljesen látszik, hogy meg van szervezve.

Ma gondoltam, mi lenne, ha visszanézném az adásokat. Úgy jött az ötlet, hogy valahogy rátaláltam a Médiácápára. Azon belül megtaláltam az Uri Geller show paródiát is. Ezért kikerestem az eredeti adást is, amikor Danny robbant. Így sokadszorra visszanézve nem mondható izgalmasnak. De azért visszanéztem még egy pár adást. Elég zagyvaságokról volt szó. Én nem hiszek ezekben.

Másodunakatestvérem Budapesten lakik, és ismerőseitől szereztek a döntőre ingyen jegyeket. Mi mást csináltak volna, hát elmentek megnézni. Azt mondta, hogy totál meg van szervezve.

Nem szabad ezeket elhinni! Legalábbis szerintem baromság az egész!

Szólj hozzá!

Címkék: tv2 a kiválasztott


A bejegyzés trackback címe:

https://tvshows.blog.hu/api/trackback/id/tr13929002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása