TVshows

Ezen a blogon olvasgathatsz a TV műsorokról, illetve adókról, melyekhez hozzáfűzöm saját véleményem!

ABC Fordító Iroda

 

TV műsor

TV újság

Szavazás

Hány éves vagy?
0-9
10-14
15-19
20-24
25-29
30-34
35-40
40-

Szavazás állása
Melyik TV csatornát nézed többet?
MTV
TV2
RTL klub
Viasat 3
Ugyan olyan sokat nézem őket
Egyiket sem szoktam nézni

Szavazás állása

Menü

2009.03.09. 17:15 Ventoos

Jakupcsek: A feladatot keresem, nem a csatornát

Sziasztok, hazaértem! Arról, hogy milyen volt a wellness-hétvégém, arról ITT olvashattok.

Március 6-tól új műsorban és új csatornán láthatjuk Jakupcsek Gabriellát, igaz, csak vendégként: a Viasat3 A nagy étteremalakítás-ában Görög Zitával és Rákóczi Ferenccel értékeli a Gianni által kipofozott éttermeket. Ez egyelőre nem új munka, csak afféle kirándulás Jakupcsek számára, ami után akár még a TV2-höz is visszatérhet. Többek között gasztronómiáról, az igazság valódi áráról és a tévézés lehetőségeiről beszélgettünk vele.

Hogy került A nagy étteremalakítás-ba?
- Rettenetesen egyszerűen: Giannival jóban vagyunk, és ő olyan embereket szeretett volna vendégként meghívni a műsorába, akiknek az ízlésére valamilyen módon számíthat. Megkérdezte, hogy lenne-e ehhez kedvem, és miután nekem ez pusztán egy kirándulás, boldogan igent mondtam. Amúgy nagyon szeretek jókat enni, kifejezetten gourmet vagyok, és inkább nem eszem, ha nincs olyan, ami jó. Napokat el tudok úgy tölteni, hogy vágyakozom valami ízre, vagy sütök vagy főzök. De a társaságomban is ez van, általában, ha többen összejövünk, az mindig vacsora körül van.

Kapott más ajánlatokat is ezen a műsoron kívül?
- Ez csak egy kirándulás, a Viasatnál nem tárgyaltam még munkáról. Mindenhol máshol tárgyalok, vannak ajánlataim, majd meglátjuk, hogy mi lesz belőlük. Nem a csatornák közül válogatok, inkább a feladatok között.

De azért mégis a TV2 meghatározó arca tíz évig.
- Ha olyan típusú műsort ajánlanának, amihez az én személyiségem kell, akkor azt a TV2-nél is szívesen megcsinálnám. Ha ez nem a TV2-nél van, akkor máshol csinálom meg: én pillanatnyilag úgy látom, hogy a TV2 más irányban dolgozik, de még minden megtörténhet.

Elvégzett két bölcsészszakot, akár intellektuálisabb műsorokat is készíthetne.
- Nem, mert a televíziózás egy plebejus műfaj. Értelmes, érzelmes műsorokat szeretnék készíteni, olyanokat, amelyekből két-három gondolatfoszlány akkor is tovább viszi a nézőt, ha már kikapcsolta a televíziót. Olyanokat, amelyek valamilyen módon közízlést formálnak, gondolatformáló erejük van. Ezért látom értelmét annak, amit csinálok: szemléletformálás, ízlésformálás, érzelmek, igazi emberi történetek, tárgyilagosság, azt gondolom, ezeknek helyük van egy televízióban, én ezt tudom képviselni.

És ebbe hogy fér bele Az igazság ára?
- Úgy, hogy számomra az egy talkshow-vezetői feladat volt, hisz valós emberekből kellett valóságos történeteket felszínre kihozni. Itt fantasztikus történetek voltak, de nem volt jó a forma - ennek a jó formája a Jakupcsek-show volt, amit két évig csináltam. Az igazság ára  nagyon rövid műsor volt, nem is érdemes rá több szót vesztegetni.     

Fotó: Tuba Zoltán [origo]

Van még műsorálma?
- Nincs igazán, mindent megcsináltam már, amit lehetett, de "feladatálmom", az van. Itt mindig az a kérdés, hogy hol van új, jó csapat, hol van egy jó ízlésű, valamit akaró gárda. Én ezt keresem most, mint ahogy az egész országnak ez a kérdése, hogy hol vannak az értékek, amiket újra meg kell találni - a média szerintem ugyanezt fogja lekottázni kicsiben. Amint lesz egy ilyen hely, és lesz egy vállalkozó szellemű vezér, aki újból televíziót akar csinálni, biztos, hogy oda fogok menni vagy oda fogok vágyódni.

Sorozatokat néz?
- Soha... Nem igaz, a Doktor House-t többször megnéztem most, hogy a kisbabámat vártam. De egyébként célirányosan tévézek, érdekel, ha, mondjuk, elindul valami új formátum, ha egy kollégám új műsort csinál, tehát inkább a tendenciákat figyelem. Szakmai tévénéző vagyok: főleg külföldi csatornákat nézek, de ha nézek magyar tévét, általában majdnem minden induló műsorba belekapcsolok, megnézem, hogy ki hol tart, mi felé halad.

Játszott Szőke András filmjében, a Zsiguli-ban. Más színészi munkát vállalna?
- Persze, hogy vállalnék. Ha olyan, amit meg tudok oldani, akkor azt nagyon szívesen megcsinálnám, mert ez egy olyan kihívás, olyan szórakoztató eleme az életnek, amivel szívesen próbálkoznék. Ez persze inkább vicc volt a Szőke András filmjében. Volt korábban olyan filmszerep, amit nem vállaltam el, mert úgy éreztem, hogy nagy rám a kabát, én ezt nem tudom megcsinálni, a magam számára nem vagyok elég jó. Ezért nem lettem színész.

A teljes interjút ITT olvashatjátok el!

Forrás: [origo] tévé

Szólj hozzá!

Címkék: viasat


A bejegyzés trackback címe:

https://tvshows.blog.hu/api/trackback/id/tr48991783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása