TVshows

Ezen a blogon olvasgathatsz a TV műsorokról, illetve adókról, melyekhez hozzáfűzöm saját véleményem!

ABC Fordító Iroda

 

TV műsor

TV újság

Szavazás

Hány éves vagy?
0-9
10-14
15-19
20-24
25-29
30-34
35-40
40-

Szavazás állása
Melyik TV csatornát nézed többet?
MTV
TV2
RTL klub
Viasat 3
Ugyan olyan sokat nézem őket
Egyiket sem szoktam nézni

Szavazás állása

Menü

2009.03.30. 12:00 Ventoos

Havas beszólogat a TV2-nek

Hazaérkeztem, valószínűleg mostanában nem nagyon utazok el. Ha kíváncsiak vagytok az utazásra akkor ITT olvashattok.

A Mokka volt arca szerint az első héten igen jó számokat szállító Mr. És Mrs. borzalmas, Liptai pedig nem találja helyét a műsorban. Aggódik is érte, mert túlhajszoltnak tűnik.

"Sajnálom a Claudiát, remélem, nincs különösebb baja. Ezt kimerültségnek hívják, én többször is átéltem. Lehet, hogy attól lett rosszul, hogy azt írtam neki sms-ben, hogy borzasztó ez a műsor, és csak egy módon tudna segíteni rajta, némi öniróniával. Ne hallgasson senkire, főleg ne az Árpára! Én sajnálom egyébként, őt Friderikusz egyszer már majdnem tönkretette, a Claudia Show-ban, ahol mindenféle hülyeségeket mondott a fülére" - magyarázza a blogján.

Havas most megint azt látja, hogy volt műsorvezető-társa harsány. "Akkor harsány valaki, ha nem tudja, mit kell csinálni. Ha ez elhúzódik, és többször ismétlődik, az tönkreteszi az embert" - fűzte hozzá.

Forrás: [origo] tévé

Szólj hozzá!

Címkék: tv2


A bejegyzés trackback címe:

https://tvshows.blog.hu/api/trackback/id/tr731033469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása